środa, 7 sierpnia 2013

Start.

Postanowiłam w końcu zmobilizować jego wysokość zad i prowadzić bardziej regularny tryb życia. Nie ma tragedii wprawdzie, ale chciałabym żeby wszytko przebiegało bardziej regularnie i w sposób kontrolowany. Odchudzam się całe swoje życie, kiedy osiągnęłam bardzo wiele bo 25 kg spadku, ale najwidoczniej osiągnęłam po to żeby częściowo nadrobić. Od tamtej pory chudnę pięć kilo, tyje pięć kilo i tak w kółko. Dążę do wymarzonym 70 kg. Planuję intensywny dieting i ćwiczing i pielęgnacje mego tłustego jestestwa. Na dobry początek mobilizacja na 55 dni, bo właśnie tyle zostało do października i powrotu na uczelnię. 

Plan przedstawia się następująco:

Dieta: 
1500 kcal
Założenia: pieczywo pszenne, makaron i wszelkie tego typu uciechy planuję sobie darować. Jedzenie będzie się opierało na chudym mięsie, rybach, warzywach oraz nabiale. I koniecznie picie dużych ilości płynów. Jakoś do wody nie mogę się przekonać, więc spróbuję zastąpić ją ziołowymi herbatami i naparami z suszonych owoców. 

Dopuszczane wyjątki w trakcie tych 55 dni: urodziny moje własne i alkohol podczas potkań ze znajomymi

Bardzo chciałabym prowadzić fotomenu, ale z regularnością bywa u mnie ciężko. Szybciej zjadam niż pomyślę i zrobię zdjęcie. Ale postaram się ruszyć z tym do przodu. 

Włosy:
olejowanie olejem z słodkich migdałów przed co drugim myciem
maseczka odżywcza z żółtka przed co drugim myciem
płukanka po każdym myciu - do wyboru ocet jabłkowy/siemię lniane
olejek z pestek winogron na końcówki
kozieratka - codziennie przez 55 dni
drożdże - codziennie przez 55 dni

Moje włosy są w nie najlepszej kondycji. Sporo ich ostatnio wyleciało, dlatego chcę przy pomocy kozieradki i drożdży zmobilizować je do wzrostu. Włosy myję co 4 dni dlatego plan pielęgnacji jest wymienny.

Twarz:
oczyszczający tonik pichtowy przeciwko zaskórnikom - codziennie na twarz i dekold
ukraińskie "myło" - codziennie na twarz i dekold
OCM - co drugi dzień, po każdym takim zabiegu olejek arganowy na twarz
zamiast kremu codziennie - olejek makadamia

Moja cera nigdy nie sprawiała problemów, jest ładna i gładka, ale mam w stosunku do niej wysokie oczekiwania.

Ciało:
codzienne maltretowanie pośladków i ud szczotką
codzienne oliwienie cielska oliwką
dwa razy w tygodniu peeling kawowy
codziennie maść z mocznikiem na uda i rozstępy na biodrach

Śmierć zapaleniu mieszków włosowych, chrostkom, rozstępom, cellulitowi!

Dłonie i stopy:
peeling makowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz